CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 26 January 2012

ribbons creations

yay!! my new n latest entry!! sgt sgt sgt gumbira! dlm entry ni, saya akan update hasil2 kraf dr reben such as hair clip and brooch bow.. jom cuci2 mata >_<

first time buat order hair clip ^_^ thank u yg teramat sgt kpd adik farahiya sbb sudi request. kalau bukan sbb dia, saya pun tak tahu sampai bila saya akan hasilkan hair clip ni. secara jujurnya, saya tak sangka hasilnya mcm ni. saya sendiri sgt suka walaupun saya tak suka pink.hehehe..

 ni pun order dari adik farahiya. ni adalah brooch bow. adik ni rajin pakai shawl. jadi pin ni sesuai utk sepit2 shawl sbb ianya disepit di tepi.. latest fashion? ^_^

ni order from my lecturer utk anak bongsu dia. lecturer ni saya panggil mama. nama panggilan anak bongsu mama ni dede. tapi mama panggil dia dedel ^_^ i was so glad when dede text me n told me she likes it very much.tq, dede ^_^

ni antara order yg saya buat before chinese new year. ni termasuk dgn order adik farahiya n dede. saje je upload utk tambahkan koleksi ^_^